Dålig uppdatering, I KNOW!

En liiten, liiiten bloggtorka har ägt rum här förstår ni. Vi får väl se om jag kommer att lyckas vända den framöver då..


Well, det har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna. Skolan rullar ju på i vanlig ordning och tänka sig att det bara är 6 veckor kvar till sommarlovet! Det går sjukt fort.

 

Jag kan ju i allafall tala om för er att nästa fredag är det dags för Trendshow! Nervös är man allt. Och imorgon har vi våran andra provsminkning inför den. Hoppas det kommer att gå bra!

Uuh.. nu babblar jag på om allt möjligt känner jag..

 

Såhär blev håret förresten! Eller ja, det är inte klart än. Det ska ljusas upp en gång till också. Just nu ---> blont med bruna slingor..

 


Kommentarer
Postat av: ewelina

SNYGGIIIIS! :D säger ju att löshåret passar till! :)

2010-04-28 @ 21:52:31
URL: http://anderssonewelina.blogg.se/
Postat av: Josefine

det ser bra ut! :)

2010-04-29 @ 23:38:27
URL: http://juicefinofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0