Det är ju tur att man lyssnar och lär..

Vanligtvis har jag körtkortsteori på måndagar men idag hade jag tydligen inte det. Jag och en till tjej satt och väntade och väntade utanför salen men ingen lärare! Vi gick också bort till datasalen för att dubbelkolla att vi inte skulle ha missat lektionen men där syntes ingen till.

 

Jag tog istället nästa buss hem och på den finner jag Alex (som också går i min körkortsgrupp) och han berättar att vi har ju inte nå mer teorilektioner. Tydligen hade läraren sagt det förra lektionen 8) Bra Sandra, bra att jag är uppmärksam och lyssnar på lektionerna! ;) Tihi..

 


Kommentarer
Postat av: ewelina

smartis!! ;p du hade ju kunnat tagit bussen med mig och sandra!

2010-04-12 @ 20:21:34
URL: http://anderssonewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0