Jag hade egentligen tänkt..

..underhålla er läsare med ett "det här visste ni inte om mig!" inlägg, men precis då jag blev klar med allt så fuckade det sig och ja, det blir alltså inget sånt idag!

Jag får väl helt enkelt ta och berätta lite om våran Stil & Hälsomässa som äger rum till helgen. Mia Törnblom kommer att komma dit och hålla en föreläsning för er som skulle vilja se henne. Annars så kommer ni att kunna kika runt bland ett gäng olika företag (RABATT PÅ PRODUKTERNA, KOM IHÅG DET!) också om ni vill det. Sedan har även årskurs 2: ansiktsmålning, fest/vardags makeup och dylikt. Det kan ju vara kul =)

Hotell Kramm
Fredag - 11:00 till 18:00
Lördag - 11:00 - 17:00




Sådär, då vet ni det. Nu tackar jag för mig och godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0