Som vanligt..

..går det inte en vecka utan att jag har den planerad till punkt och pricka! Man är väl lite utav ett kontrollfreak kanske? ;)  Närå jag skojar bara mer er. Brukar oftast inte planera något, tar det mer som det kommer. Bättre så. Eller vad tycker ni?

 

I alla fall så helgen har jag faktiskt planerad. På fredag åker jag nämligen till pappa och spenderar natten där. Det blir väl Let's Dance och bara lugnt fredagsmys. Får även se om man inte lyckas klämma in lite plugg där också, annars får det bli på söndagen. Sedan på lördag fyller ju Emlan år (TJUGO) så då ska man iväg och fira henne. Det ser jag fram emot! Var länge sedan vi umgicks nu..

 

 

Så ser det ut på ett ungefär :)

Hur ser eran helg ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0