Update @ yesterday

Hej snyggingar!
Det blev Härnösand igår efter skolan med Jossi. Först när vi kom dit gick vi på donken och tjockade oss och sedan bar det av mot stan. Vi köpte enbart smink, typiskt oss eller hur? ;) Haha!

Hur som helst så
skulle vi ta 18:15 bussen hem men vi missuppfattade dock om vilken buss vi skulle ta så vi råkade missa den. SUCK! Vi fick i allafall vänta i 3h på busstation i väntan på nästa. Men vi hade kul ändå, hihi! :)

Men hörni...
håll med om att Härnösand måste vara känd för att ha snyggaste karlarna här omkring? ;) Oh lala..







Söt Jossi!


Jag köpte bl.a ett
nytt puder. Tänkte att jag skulle testa på ett nytt, lite mörkare eftersom jag faktiskt är brunare på kroppen än i ansiktet. Ringde och hörde med bruna och snygga Josefin i klassen och blev tipsad om detta från Max Factor! Och jag måste ju säga att det var ett bra köp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh no!

nu kommer ju alla köpa den där ;)

2010-02-09 @ 18:20:49
URL: http://juicefinofsweden.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0