GB-visit

For och besökte Gudlav Bilderskolan idag med Juicy! =) Besöket var för att jag skulle få återse min gamla klass och mina gamla lärare. Jag hade ju lovat dem under så lång tid att jag skulle komma och hälsa på! Det roliga var att många inte verkade känna igen mig! Så mycket kan man ju inte ha förändrats.. ;)

 

Jag: Hej!

Olle(kökslärarn): - Hej..?

Jag: Känner du inte igen mig? :)

 

*kommer närmare och tittar mig rakt in i ögonen..*


Olle(kökslärarn): - Ne?

Jag: Det är Sandra...?

 

*Tittar fortfarande förvirrat på mig*


Olle(kökslärarn): - Jaha, Sandra ja! Oj, jag kände ju inte igen dig!

 

HAHA, det var nästan läskigt! =D

 

Tokfia, har alltid kul med dig!

 

 

Det blev en lyckad dag i allafall. Träffade påv ovanligt många faktiskt. Jag antar att ibland känner man fler än man tror! ;)


Kommentarer
Postat av: lizelott

Åh du är så himla söt i ditt bruna hår!



jaa eller hur ! känner att jag vill ha ngn 'söt färg' på håret, inte de där 'vassa' blonda bimbo stuket! vill se ... fräsch ut i lite kräm färgat som du säger! hoppas på att de kommer bli bra jag med! men vill göra de nuuuu..... men måste vänta en månad till på andra packet å pengar :/

2010-01-27 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0