Helgmys, CHECK!

Hej "allihopa" ;)

Sitter och funderar lite över vad som faktiskt händer i helgen och riktigt helt händelselös blir den ju inte :)

 

Idag körde jag bl.a gymmet direkt på morgonen. Det blev dock ett lugnt pass eftersom jag inte känner mig särskilt pigg och kry just nu. Tror faktiskt att jag håller på att bli sjuk. Lillasyster spydde nämligen natten som var och jag har haft en väldig huvudvärk idag. Hur som helst så avslutar jag denna fredagskväll i soffan med Let's Dance :)

 

Morgondagen däremot händer lite mer på. Sofie kommer nämligen hit och hälsar på och det var väl ett tag sen sist måste jag ju påstå =) Sedan fyller ju också Matilda 17 år så henne måste jag ju gratta! Efter allt ståhej under dagen blir jag hemma i lilla Frök.

 

 

En helt okej helg enligt mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0