Åsele 2010

 

Partypinglor! ;)

 

"Helan" & "Halvan" :)

Nå karlar vi stötte på utanför Trillen.

Lurade även dom att jag och Juicy var syskon ;)

 

Gustav, haha en redig kul kille de där!

 

Sebbe

Fina systrarna Vigren. Söt tjejer!




Johannes och guuran





Dom är så himla söta :)




Jag & Gustav satt och töntade oss hela
lördagsnatten. Vi körde engelska väderprognoser ;)





Ah just de ja! Gustav fick låna min tröja sådär
mitt i kylan också. Satt ju primans med en rosa,
tajt tröja på han :)





Söndagseftermiddag lirade vi kubb i stugan allesammans.
Självklart vann motståndarlaget och det ENBART för att
Juicy svek oss tjejer :(





Lite sliten efter en hård helg kanske? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0