Saved my day

Det blev stranden idag med tjejerna mina!

 

Jag, Sandra & Ewe drog till Konvaljparken runt 12 och låg där till 15 :)

Vi glassade oss i solen och pratade en hel del! Det kan ju lätt

bli så när man inte har setts på länge ;) Blev dock inget dopp för mig,

badkruka som man är! Men jag har åtminstonde fått lite färg på ryggen

nu har jag sett. Det börjar ta sig :)

 


Och imorgon drar jag till Ewe och sover där. Vi får
se vad vi hittar på för bus. Vi ska grillas under
dagen i alla fall! Måste ju va bruna och fina lagomt
tills skolan börjar :)

Påå fredag kanske vi drar till Hörsång
(eller Hårsang som jag uttalar det) också!
Jag hoppas verkligen det! Har aldrig
varit där men det sägs ju ska vara jätte fint där!

To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0