Lite fler bilder sen Kroatien

Det var så sjukt varmt där att jag till

och med fick solfeber en dag! Jag brände

mig så pass mycket att jag fick jätte mycket

små blåsor över hela kroppen då jag kom hem

och för att inte tala om hur mycket jag flagnade

efter det :) ÄNDÅ JAG SMÖRJDE IN MIG!

 




Our favoriteplace! AT THE BAR EVERY NIGHT ;)







Blev ju oftast Redbull Vodka drinkar vi drack men en kväll tog jag
mig friheten att pröva en "Sex On The Beach" och den var
skitgod!





Ska vi tala om någon Miss. Blekfis?





HAHA, den klassiska posen. Den körde vi med varje dag.
Vi tänkte även göra en "5 more" och sedan köra den
posen medan vi beställde. Tror ni att den hade sutte fint? ;)





Fråg mig inte vad jag sysslar med. Och se där, jag har fått
brösthår! SÄSSY







FIVE MORE, PLEASE!

Kommentarer
Postat av: Josefine

waaaaaaw vilket vatten..

grymt vackert!

2010-07-05 @ 21:47:23
URL: http://juicefinofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0