En annan musiksmak? Detta är en engångsföreteelse..

Sitter och lackar om naglarna samtidigt som jag kikar runt på olika hemsidor. Herregud, kunde man inte fått vara rik?  Jag vill klicka hem en massa nu med en gång men jag får gott och väl vänta tills den 25:e juli då lönen väl rullar in. :) En äkta shopoholic är vad jag är. Har ingen som helst koll på min ekonomi :) Det får bli årets utmaning att fixa den!

 

Hur som helst så när man går runt på jobbet så lyssnar man oftast på radion om dagarna och jag har fastnat för dessa otroliga låtar. Tove Styrke och Oskar Linnros. Det här är verkligen inte min typ av musik EGENTLIGEN men jag antar att man blivit hjärntvättad? Ja, för de bitarna går ju dygnet runt på radion så det måste vara så!

 

Kärvänliga Sandra delar gärna med sig och hjärntvättar er med, så njut!

 


Kommentarer
Postat av: sandraaa

haha samma för mej :D oskar linnros är fan stört bra ändå konstigt nog ;)

2010-06-30 @ 21:40:01
Postat av: josefine

oskar linnros, den låten var behaglig :)

2010-07-01 @ 15:41:33
URL: http://juicefinofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0