I Salongen

Vi hade två "besökare" idag som var och kollade in hur vi har det här på Hv. Kanske två potentiella sökare? Tja, who knows.. Hur som helst så la vi kvällsmake-up och rouge idag i salongen. Sedan fick vi som ville öva inför Trendshowen göra det och jag tror att jag har kommit fram till hur min sminkning ska vara nu!

 

Evelina fick vara min modell idag igen ;) La lite blåa, turkosa, gröna och svarta skuggor, samt highlighter och en massa glitter. Sedan satte jag dit ett par lösögonfransar på det men ska nog även ha ett par underfransar också till showen tror jag.

 

 

 

Det var mer "blått" och glittrigt än vad det ser ut på bilderna.

 

Vad tror ni? Blir det en "okej" make för en Trendshow? I sure hope so. Blir ju bättre sedan när håret är stylat till sminkningen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0