Too many great ideas

Nästa månad hade jag tänkt ändra "look" lite grann. Lizelott färgade ju sitt plantina blonda hår till en mer naturlig och varm champangeblond ton =) Skit läckert om ni frågar mig! Vilket också har inspirerat mig lite i vad jag skulle vilja göra med mitt..

 

Just nu känner jag sådan press på mig att ständigt vara brun vilket i länden är rätt jobbigt. Då känns det som att det skulle vara skönare att bli blond igen (som jag för övrigt faktiskt är, EGENTLIGEN) och sedan skippa de bruna ögonen och köra på blond och blåögd över sommaren. Har dock inte bestämt mig än. Jag har ju trots allt också funderingar på att göra det riktigt mörkbrunt med blåa ögon eller slinga håret och ha brunt med blonda slingor.

Gosh, vad svårt det är...

 

Grymt fin färg det här!

 


Kommentarer
Postat av: amanda - mode, musik, roligheter

jag har också problem för att bestämma mig! :o

2012-03-19 @ 17:14:20
URL: http://aamandaekeroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0